صفحه اصلی پایگاه جامعه الزهرا
جدول دروس ترم تابستانه 1404
جدول دروس تابستانه سال تحصیلی 1404-1403
تقویم آموزشی ترم تابستانه سال تحصیلی1404-1403
تقویم آموزشی ترم تابستانه سال تحصیلی1404-1403
جستجو
Toggle navigation
صفحه اصلی
اخبار
مدارس علمیه
مدرسه علمیه مؤمنات
مدرسه علمیه فائزات
مدرسه علمیه مشکات
مراکز تخصصی
مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن
مرکز تخصصی فقه و اصول
مرکز تخصصی فلسفه و کلام اسلامی
مرکز تخصصی اخلاق و تربيت اسلامی
مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاريخ، تبليغ و مطالعات زنان
پذیرش
آموزشی
درسهای اخلاق
فعالیت های قرآنی و حدیثی
ضوابط و مقررات آموزشی
امور تحقیقات و پایاننامهها
تقویم آموزشی
پژوهشی
اخبار پژوهشی
نشریات
کتابخانه
فرهنگی تبلیغی
فعالیت های تبلیغی
فعالیت های فرهنگی
دانش آموختگان
سامانهها
سامانه دانش پژوهان
سامانه دانش آموختگان
سامانه اساتید
سامانه مبلغان
سامانه سنجش و پذیرش
سامانه آموزش مجازی
سامانه کتابخانه
سامانه فروشگاه مجازی کتاب
سامانه جامع رفاهی طلاب
سامانه نخبگان
خانه
مطلب
اخبار
شیوه ارزشیابی دروس عمومی نیمسال دوم 1400-1399
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
3159 بازدید
0 نظر
شیوه ارزشیابی دروس عمومی نیمسال دوم 1400-1399
مطلب قبلی
مطلب بعدی
مطالب مرتبط :
زمان و نحوه ثبت درخواست شرکت در آزمون مجدد (تیرماه) نیمسال دوم 1400-99
برنامه امتحانات میان ترم نیمسال اول1401-1400 (پنج شنبه 13 آبان)
نکات مهم در خصوص امتحانات پایان ترم
اطلاعیه های مهم آموزشی نیمسال دوم 1400-1399
برگزاری جلسه توجیهی روش نوین نهج البلاغه خوانی در سطح ترجمه،تدبر،تفسیر و...
آخرین مهلت جهت تکمیل فرم نظرسنجی تدریس اساتید از طریق سامانه دانش پژوهان
اشتراک گذاری:
نظرات
نظری هنوز ارسال نشده است
ارسال نظر
انصراف از پاسخ
کد امنیتی
ارسال
ارتباط با جامعة الزهرا(س)
نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
کدپستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹
ارتباط با مدرسه علمیه
مدیر مدرسه: ۳۲۱۱۲۱۰۸
مسئول آموزش: ۳۲۱۱۲۴۸۰
حضور و غیاب و مرخصی: ۳۲۱۱۲۴۷۹
امتحانات: ۳۲۱۱۲۴۷۱
کانال مدرسه: meshkat.jz@
ایمیل: meshkat.edu@jz.ac.ir
پایگاههای مرتبط
پایگاه پاسخ به سؤالات فقه و معارف
پایگاه مهد کودک شکوفههای بهار
پایگاه دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی
پایگاه مجتمع آموزشی تربیتی هدی
دسترسیهای مفید
درباره مدرسه
سؤالات متداول
مرکز مشاوره
دفتر بین الملل
نظرات