آموزش شرکت در کلاس های آنلاین ویژه طلاب غیرایرانی خوابگاهی

کلاس های آنلاین

برگزاری جلسه توجیهی طلاب غیرایرانی جهت شرکت در کلاس های آنلاین

خانم ضرابی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی طلاب غیرایرانی جهت شرکت در کلاس های آنلاین در ترم آینده، گفت: در این جلسه، طلاب غیرایرانی خوابگاهی در خصوص شرکت در کلاس آنلاین برای ترم آینده، آموزش‌های لازم را دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی، خانم فاطمه ضرابی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به حضور تعدادی از طلاب غیرایرانی در خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام و نظر به اجرای مصوبات «ستاد آموزش از راه دور» در خصوص غیرحضوری بودن کلاس‌های ترم آینده، مدرسه علمیه مشکات اقدام به برگزاری جلسه توجیهی جهت آماده‌سازی زیرساخت‌های استفاده از کلاس آنلاین طلاب غیرایرانی حاضر در خوابگاه نمود.
مدیر مدرسه علمیه مشکات افزود: در این جلسه، طلاب غیرایرانی خوابگاهی در خصوص شرکت در کلاس آنلاین برای ترم آینده، آموزش‌های لازم را دریافت کردند.
ضرابی ادامه داد: نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز، آشنایی با طرق مختلف ورود به کلاس آنلاین، آشنایی با ابزارهای موجود در کلاس آنلاین و چگونگی کار با ابزارها در کلاس آنلاین از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه توجیهی بود.
مدیر مدرسه علمیه مشکات یادآور شد: تا کنون نصب این نرم‌افزارها به صورت فردی برای ۲۵ نفر از طلاب غیرایرانی حاضر در خوابگاه انجام شده است.
ضرابی تصریح کرد: از آنجا که این طلاب از کشورهای مختلف هستند و تعداد زیادی از طلاب خوابگاهی به کشورشان بازگشتند، قرار بر این شد که طلاب غیرایرانی حاضر در این جلسات، طلاب هموطن خود را در زمینه این آموزش‌ها راهنمایی کنند.  
وی با بیان اینکه راهکارهای دیگری نظیر آماده‌سازی فایل تصویری راهنمای آموزشی در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد که با ارائه آموزش‌های لازم به طلاب، شاهد ارتقای روزافزون سطح کیفی آموزش از راه دور باشیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر